Please report any problems or broken links in the comment box below so we may be able to fix or solve the reported problem of the funny videos immediately. Thank you for all of your support!!!
1
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-strip-poker.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=6t8FyvtP1T8endofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Strip Poker Anyone?Funny youtube videos list
Video starts out with 4 poker players playing strip poker. 2 sexy girls and 2 hot guys already down to their undies. When the girl declared that she had no nice cards in her hand. The 2 guys gave a "this is it" look and touched their fist. Just when she was about to remove her bra the warden arrived LOL. Then the scene changed to the reality where they were 4 oldies feeling young playing strip poker lol.... Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Strip Poker Anyone?





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-firming-cream.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=1QWM7gSs_9kendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Firming Cream for MenFunny youtube videos starts out by a women promoting a special cream that makes women's breast firmer. After describing the product she wanted to do a demo and show the firming cream to the viewers. TO her surprise the container for the cream was already empty. The girl then asks her male partner is he has been using her firming cream. In response, he showed his willie and to her surprise. The firming cream works LOL. Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Firming Cream for Men





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-dhl-bird.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=WnOiCn3rwCMendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: DHL Bird CommmercialAn old but cute DHL commercial from funny youtube videos of a parrot using DHL for delivery of a huge dog to take care of the cat. Poor cat must have been so scared that he ran through the solid wooden wall.. reminds me of road runner cartoons in the olden days when the cayote would leave a wall with his form when he ran through it lol. Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

DHL Bird Commmercial





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-choosing.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=-5K3UdIiMpMendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Choosing Apartment for Sex*Note: dont watch this alone with full volume in your room, people might think you are watching porn. LOL. One of the interesting and funny youtube videos i found. This must be how women with active sex life select their apartments. In visits to the target apartment, they would make a lot of noise and if neighbors react, they dont push through with renting the apartment... LOL this could be applicable to how guys select apartments hahaha Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Choosing Apartment for Sex





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-walk-in-mini.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=mOvoO6eQDmsendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Walk in Mini FreezerFunny youtube videos list
Another version of the walk in freezer. Only this is a mini freezer walking with beer inside. As usual it has the same reaction from men LOL! Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Walk in Mini Freezer





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-walk-in.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=S1ZZreXEqSYendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Walk in FreezerFunny youtube videos list
If girls scream their brains out over a walk in closet. Guess what guys scream at... Of course a walk in freezer filled with beer. LOL! Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Walk in Freezer





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-dancing-baby.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=-X0AamE1Bxsendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Dancing Baby CuteFunny youtube videos list
Bet you cant dance like that.. Wonder how old he is.. This is like the computer animation of a Dancing Baby, only this one is real. This baby is from Brazil by the way Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Dancing Baby Cute





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-porn-and-beer.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=2HWEXUzzmDYendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Porn and BeerFunny youtube videos list
Next time when you want to buy a beer, just buy a beer or you might end up like this guy LOL!. Televised to the entire state as a porno guy hahaha. This will haunt him for life.
Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Porn and Beer





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-picking-up.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=_Gq7p86ZpgMendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Funny youtube videos list
This would have to be one of the best way for guys to pick up women. LOL Girls you better be aware of this method.. you might experience this LOL..
Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Picking Up Girls in Elevator





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-need-help.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=e89HBOdrNycendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Need HelpFunny youtube videos list

Waaatttdaaa!!! He was helpful indeed.. Never thought helping was this bad.. Look at the man's face! so precious hahah.. Guess he'll not be doing any exercise anytime soon.. LMAO

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Need Help??





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-charlie.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=he5fpsmH_2gendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: CharlieFunny youtube videos list

Just need to include this cutie video clip on the list. They are such a cutie.. Checkout and see for yourself!!

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Charlie





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/hyundai-commercial.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=_UH7VsywKvwendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Hyundai Car CommercialFunny youtube videos list

HAHAHA!! Never thought that this was the story line!! Don't understand though why this commercial was banned. Check the video clip. :)

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Hyundai Commercial





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-acupuncture.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=I3DVN7XMiQkendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: AcupunctureFunny youtube videos list

You gotta see this funny youtube video commercial. Really did make me laugh hard!! Hope this works on you too LMAO!!

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Acupuncture





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-metal.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=-IQkg21Qw1kendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Metal Detector
Funny youtube videos list

What would you do if you were on his place? LMAO This is priceless!! Men would definitely be wearing a much nicer underwear and not those "bacon" ones.. hahah

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Metal Detector





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-proposal.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=gWe_Ekh7pMAendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: The ProposalFunny youtube videos list

Wedding proposal has never been this cool!! Technology really rocks!!
But I guess you too need to be a techy person to benefit from it.. LMAO

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

The Proposal





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-kiss-me.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=JlevdGvGcJMendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Kiss MeFunny youtube videos list

This is really a hilarious video clip!! I can't imagine why they didn't realize that they were kissing a monkey.. LMAO!! Were they that good? LOL

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Kiss Me





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-at-pool.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=tnUEcG4iH34endofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: At the PoolFunny youtube videos list

If you are in a new place be sure to tour around first before doing something stupid. Watch this hilarious clip and see why you should.

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

At the Pool





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-hilarious-cat.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=MNMErKX8-Yoendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Hilarious CatFunny youtube videos list

Calling all CAT LOVERS!!! Checkout this hilarious video clip of a cat amazed by the graphics shown on the laptop.. lolzz

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Hilarious Cat





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-list-firefighter.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=0NkLvgk59JEendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Firefighter on a HighFunny youtube videos list

I bet all firefighters now will either be too excited to put off a fire caused by the BIG M or will be sooo scared.. LMAO

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Firefighter on a High





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-sleepy-head.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=6jLDFqBCUq8endofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Baby Sleepy HeadFunny youtube videos list

This is one of the cutiest and hilarious clip I have ever seen... This is precious!! LOL.. He is super cute even if he is sooo sleepy.. :)

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Sleepy Head





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-funny-video.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=6nJAMPjIzdMendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Fire TruckFunny youtube videos list

It's damn super wrong.. but I agree it's also hilarious!! Or is it just the kid? Try and check the video.. LOL

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Fire Truck





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-youtube-videos-sexy-car-washers.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=Vasc8ghyu1gendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Sexy Car WashersFunny youtube videos list

I have been to numerous Car Wash in our area but nothing beats them. They are much more sexier!! I hope though that they are not that expensive LMAO

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Sexy Car Washers





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-sexy-girl.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=2QawYoignHIendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Sexy Girl TalkingFunny youtube videos list

Never imagine that she was wearing a headset for crying out loud!! This is hilarious!! lolzz.. I bet if I was on his shoes I would have reacted the same.. Better watch out next time LMAO

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Sexy Girl Talking





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-smokers-beware.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=VluovlIsMHYendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Smoker's BewareFunny youtube videos list

This commercial ad just means "Stop it!! Be smoke-free!!"
Wonder how other smokers would react if they happen to be with this charming lady? LMAO

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Smoker's Beware





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-sexy-girl-on.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=WzaQkSA-s-Uendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Sexy Girl on StreetFunny youtube videos list

Always beware of picking up girls on the side of the street for romance. You will never know if she really is a girl LOL
Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Sexy Girl on Street





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-singing-animals.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=45Vok2fM7Lgendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Singing Animals - CuteFunny youtube videos list
Cute clip of animals singing in a car. Even the wolf that was about to eat the bird sang with the music .

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Singing Animals - Cute





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-computer-server.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=0JqtMgiUaf4endofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Computer Server CommercialFunny youtube videos list
Hilarious Clip if you understand computers. If you aren't try researching why this is very hilarious. You could say this is a nerd joke?
Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Computer Server Clip





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-kung-fu-baby.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=-yDDMznsa4Aendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Kung Fu BabyFunny youtube videos list
Cool animation and story line. Really fun to watch a kid working out as if an adult. Even has the fart attack LOL.
Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Kung Fu Baby





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-videos-compilation-thirsty-baby.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=mFRfB97vF80endofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Thirsty BabyFunny youtube videos list
This is not true and is for commercial purpose only.. this clip though is weird, but hilarious!! Would it be easier if babies go out from their Mother's tummy via that drink? LOL

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Thirsty Baby!?!





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-gym-mirror.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=HW7HJsYxfxgendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Gym Mirror PrankFunny youtube videos list
Dont work out too seriously or you might be caught in a prank that will catch your hilarious reactions like the guys here LOL!

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Gym Mirror Prank





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-videos-compilation-sexy-phone.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=HJp5goOpOfYendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Sexy Phone DanceFunny youtube videos list

I don't think any wife is gonna want to do a video text after seeing this ad!! This is super hilarious! Why did he answer the call! Damn.. what would the wife do if she knows that somebody saw her sexy dance? LMAO

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation Here
[endtext]

Sexy Phone Dance





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-phone-karma.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=i571XKuxzpsendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Phone Karma FuneralFunny youtube videos list
Always be responsible with how you use your phone, you will never know when karma strikes back. Take this guy in the video for example. He even went to the grave first LOL.

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Phone Karma Funeral





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-videos-compilation-hilarious.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=WxfcQmwWttEendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Hilarious KnockoutFunny youtube videos list

This is really super hilarious... i can't get over the video!! Take a look at the video clip and see for yourself!! You will definitely say, "I'm damn right!!" LMAO..

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Hilarious Knockout





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-videos-compilation-cheering-works.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=ICg8o60plRgendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Cheering WorksFunny youtube videos list
Well, with this video clip, I can say that really cheering do help! LOL.. The ladies reaction was so hilarious as if she was a fighter in UFC..

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Cheering Works





1
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-picking-up-sexy.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=2CDH7IaNG6Eendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Picking up Sexy Girls in BarFunny youtube videos list
The best pick up lines in the world. Though it will take a lot of time. But if the girls worth it why not right?

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Picking up Sexy Girls in Bar





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-videos-compilation-thai-boxing.html[/postlink]
http://www.youtube.com/watch?v=Vv_8qcRl2Y8endofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Thai Boxing
Funny youtube videos list

Hahaha this is really hilarious!! They were really protecting their precious "ONE" LMAO!! This is a comical side of boxing i can say :)




[endtext]

Thai Boxing





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-girl-strips-for.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=MhGkxkzmPbQendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Girl Strips for Laptop?Funny youtube videos list
Man thats huge.. Thats what shes said LOL!... A New type of game replacing Strip Poker.. Strip Laptop? haha

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Girl Strips for Laptop?





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-bear-treadmill.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=LclAH_WEctgendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilationn: Bear TreadmillFunny youtube videos list
Cute and hilarious adventures of a polar bear in a treamill. He wont be having kids after this LOL.
Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Bear Treadmill





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-watching-porn.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=YYjL5SiFSsAendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Watching Porn on a PCFunny youtube videos list
Exactly why watching porn on a PC is not a good idea lol!! Better buy a laptop if you guys have bad habits Hahaha

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Watching Porn on a PC





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-mr-bean-haircut.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=Ujo0ME_pOsMendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Mr Bean HaircutLOL would you be willing to have a haircut with Mr Bean as you barber or an experienced blind man? I think i would opt with the experience blind man hahaha
Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Mr Bean Haircut





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-videos-compilation-wrong-toilet.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=rSMi8osPjf8endofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Wrong Toilet SideFunny youtube videos list
Their faces and reactions are superb! This is one hell of a hilarious clip!! Changing the toilet sign is really one comical prank!! LMAO

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here

[endtext]

Wrong Toilet Side





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-sexy-stupid.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=1ZZY4fEUOdkendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Sexy Stupid GirlFunny youtube videos list
Men would be willing to forgive a girl for anything she does only if she is beautiful LOL!

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Sexy Stupid Girl





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-why-women-hate.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=3UZRXaAeCngendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Why Women Hate GuysFunny youtube videos list
Some things women put up with their men. Men should be thankful that their girl wont leave them because of these.

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Why Women Hate Guys





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-cutie-chick.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=lh9x637kjwQendofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Cutie Chick Funny youtube videos list
This is a really sweet animated video clip. This is addictive!! I can't get over them.. awww.. See clip and I'm sure you'll enjoy it.. :) ^_^

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Cutie Chick





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-pepsi-max-gay.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=iwE7ALQT7lAendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Pepsi Gay CommercialFunny youtube videos list

LOL after drinking pepsi, his target to pick up in a bar gets hotter and hotter until it became a guy. This is one hilarious pepsi max commercial

Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Pepsi Max Gay Commercial





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-video-compilation-squirrel-guard.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=kiTarkl31Gwendofvid[starttext]Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Squirrel GuardFunny youtube videos list
This squirrel must be the best bodyguard. Small, Lightweight, Cute, Concealable and most importantly deadly LOL! Watch more Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation here
[endtext]

Squirrel Guard





0
[postlink]http://funny-video-compilation.blogspot.com/2010/06/funny-videos-compilation-toilet-1-prank.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=7SUkrrMX8N8endofvid
[starttext]
Funny Youtube Videos List | Funny Video Compilation: Toilet PrankFunny youtube videos list
A hilarious prank. This is really funny. I cannot imagine if they were able to pee in the person's face. It would have been twice funnier. LOL..
Watch more Funny Video Compilation Here here

[endtext]

Toilet 1 Prank





None of the video content of this website is hosted on our servers or servers of staff, family members or otherwise related in any way whatsoever. Unless otherwise stated, all video content are uploaded by and hosted on the servers of third-parties, so called Video Sharing Websites, such as Veoh, Myspace, Dailymotion and Funny YouTube Videos List. In case of copyright infringement or any other issue, please directly contact the responsible parties. funny-video-compilation.blogspot.com operates under the laws of the United States of America functioning as a mere index and database of content found publicly on the internet, in principle conducting in the same way as Google. However, funny-video-compilation.blogspot.com strongly believes in the protection of intellectual property and would be willing to assist when possible and applicable. Users who upload to these websites agree not to upload illegal content when creating their user accounts. funny-video-compilation.blogspot.com does not accept responsibility for content hosted on third party websites. Copyright © funny-video-compilation.blogspot.com